Voor de vijfde maal op rij organiseert V-ICT-OR het congres Manage IT. Opnieuw hebben we gekozen voor de stijlvolle locatie Het Godshuis in Sint-Laureins bij Eeklo.
DOELGROEP
Manage IT is gericht op het management. Onze focus ligt - naast uiteraard onze leden en de Vlaamse overheid - vooral op de doelgroepen ICT-managers, secretarissen, ontvangers, schepenen, burgemeesters en overige bestuurders. Dat is ook logisch, zowel de Informatiemanager, gemeentesecretaris als de bestuurder is – naast de “klassieke IT’er” (mede) verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van zijn organisatie. Steeds meer partners (ketens) zijn er bovendien nodig om de juiste dienstverlening volgens de vastgestelde kwaliteitsnormen te realiseren.
THEMA
Naast datastandaardisatie vanuit het project OSLO zet V-ICT-OR nu ook in op informatieveiligheid. En niet zomaar, want lokale besturen hebben nog een hele weg af te leggen binnen het domein van de informatieveiligheid. De besturen, de managers en hun veiligheidsconsulenten willen wij maximaal ondersteunen. In deze digitale tijden zijn een goed beleid rond privacy, machtigingen en informatieveiligheid basisvereisten van een behoorlijk bestuur. De heer Willem De Beuckelaere, voorzitter van de Privacycommissie en Vlaamse Toezichtcommissie, en de heer Luc Beirens, Director Cyber security services bij Deloitte, verzorgen de keynotes.
CONCEPT
Met meer dan 250 bezoekers tijdens de vorige edities, inspirerende plenaire sprekers, twaalf parallelsessies en mede dankzij een 25-tal bedrijfsstanden profileert Manage IT zich tot een van de meest toonaangevende evenementen voor de publieke sector. Kortom the place to be om bedrijven, bestuurders en decision makers te ontmoeten.
VORIGE EDITIE
Nog niet vertrouwd met Manage IT? Bekijk hier enkele vorige edities: Terugblik - 2013. Terugblik - 2012
HOE WORD JE CONGRESSPONSOR
Het congres krijgt zijn vorm én zijn meerwaarde dankzij onze sponsoren. Zowel het PROGRAMMA als de beursvloer worden door hen verrijkt. Manage IT is een brandpunt van kennis rond ICT en informatiemanagement, waar u als sponsor dankbaar gebruik van kunt maken.
In de volgende lijst leest u hoe uw bedrijf een meerwaarde kan geven aan dit congres. Gebruik de knop inschrijven om uw keuze door te geven.
HUIDIGE CONGRESPARTNERS
Deze bedrijven brengen reeds een meerwaarde aan het congres: overzicht van onze congrespartners en overzicht van de beursvloer
INSCHRIJVEN
Klik op de pijl om in te schrijven.
De prijzen zijn telkens exclusief BTW.
1 | Standplaats op de beursvloer - BEURSVLOER VOLGEBOEKT - GELIEVE EERST CONTACT OP TE NEMEN MET DE ORGANISATIE MOCHT JE INTERESSE HEBBEN | |||||||
De beursvloer bevat een 25-tal standen. De afmeting van de standruimte is 3 meter x 2 meter (breedte x diepte). Voor hoofdpartners zijn A-plaatsen voorzien. Reservatie gebeurt verder volgens 'first come, first served'. Inclusief bij de standruimte zijn twee dagkaarten voor de standhouders (excl. diner). Reserveer uw stand dus op tijd! Graag indienen vóór 20 september. Prijzen standplaats beursvloer
|
||||||||
2 | Sprekersslot | |||||||
Er zijn 12 sprekersslots van 40 minuten. Het onderwerp van uw sessie moet aansluiten bij het thema Informatieveiligheid. Per sprekersslot ontvangt u één dagkaart voor één spreker. Indien er meerdere sprekers zijn, dient u extra kaarten aan te kopen. Belangrijk: Indienen aanvraag sprekersslot met onderwerp en spreker vóór 15 september. Indienen onderstaande gegevens over uw lezing en spreker vóór einde september 2014
Uw sprekersslot verschijnt in de congresspecial van Manage IT 2014. Een speciale pagina wordt gewijd aan de lezing, inclusief uw bedrijfslogo, bedrijfsnaam en foto van de spreker(s). Kosten voor invullen sprekersslot
|
||||||||
3 | Advertentie in de Congresspecial Manage IT 2014 | |||||||
De congresspecial bevat naast het programma uitgebreide informatie over alle sprekers en de inhoud van de presentaties (plenaire én parallelsessies) en vermelding van de sponsoren. Prijzen advertentie - Congresspecial
|
||||||||
4 | Folder in de congresmap | |||||||
U kunt een folder (productfolder, uitgewerkte case of oplossing) van maximaal 4 bladzijden A4 toevoegen (niet 4 verschillende folders van één pagina). U levert de folders ten laatste op 30 oktober op het V-ICT-OR adres; tav Kristien De Caluwé. Prijs voor folder in de congresmap
|
||||||||
5 | Lunch op de beursvloer op naam van uw bedrijf | |||||||
Lunch op de beursvloer op naam van uw bedrijf en het plaatsen van uw bedrijfslogo op de buffetten tijdens de lunch: In het programma wordt de naam van uw bedrijf vermeld bij de lunch. Bij de buffetten plaatsen we uw bedrijfslogo. De banners en vlaggetjes hiervoor levert de sponsor zelf aan. Maximaal 2 sponsoren toegelaten. Reservering indien mogelijk vóór 30 september. Kosten sponsoring lunch
|
||||||||
6 |
Tafels voor het Theaterdiner |
|||||||
U kan uw relaties uitnodigen voor het theaterdiner. Het concept is als volgt:
Prijzen voor het Theaterdiner
|
||||||||
7 | Extra visibiliteit | |||||||
- Alle sponsoren van Manage IT 2014 krijgen extra visibiliteit: hun logo’s en bedrijfsnaam worden verwerkt in een PowerPoint presentatie die tijdens alle pauzemomenten in de plenaire zaal wordt getoond. Sponsoren bezorgen ons hiervoor hun bedrijfslogo, graag vóór 13 oktober 2014 |
||||||||
8 | Annuleringen | |||||||
Alle wijzigingen of annuleringen moeten schriftelijk aan de V-ICT-OR congresorganisatie via info@v-ict-or.be ingediend worden.
|
||||||||
9 | Contactpersonen | |||||||
Kristien De Caluwé Louis Massagé Kris Gielen |
||||||||
10 | Congresorganisatie - Adres | |||||||
V-ICT-OR vzw |
INSCHRIJVEN
Klik op de pijl om in te schrijven.
Manage IT Participaties