20171121 Manage IT participatiemogelijkheden

Over Manage IT

Op dinsdag 21 november organiseert V-ICT-OR haar 9e editie van Manage IT in het Hilton in Antwerpen. Manage IT profileert zich tot een van de meest toonaangevende evenementen van de publieke sector.
Met meer dan 300 bezoekers, 35 beursstanden, inspirerende plenaire sprekers en een twaalftal parallelsessies die het thema verder uitdiepen, bieden we de congresgangers een klasse-evenement aan.
Manage IT wordt telkens afgesloten met een aangenaam diner.

Thema 2017: "Samen lossen we het op!"

Wanneer we berichten lezen over de werking van informatie en technologie in de lokale besturen, dan krijgen we een dubbel gevoel. We lezen de succesverhalen waarbij met het nodige lawaai de digitale lintjes worden doorgeknipt maar we lezen zelden over de problemen die maar niet tot een oplossing komen.

Voor dit najaarscongres gaat V-ICT-OR vzw echter op zoek naar beide soorten van dossiers. We vragen de lokale besturen om in diverse workshops de goede oplossingen met ons te delen zodat we van elkaar kunnen leren. Maar we gaan ook samen met de besturen op zoek naar een oplossing voor de dossiers waar het niet zo vlot verliep, waar problemen met andere woorden al jaren om een oplossing schreeuwen.

Samen lossen we het op!
Onder deze themavlag gaan we de uitdaging aan om uw problemen op te lossen in samenspraak met iedereen die hierbij nodig is. Of het nu om een langverwachte oplossing van de bovenlokale overheden gaat, of een probleem dat al jaren aansleept met leveranciers, … wij gaan deze uitdaging aan!

 

Reserveer alvast uw standplaats!

Wilt u als bedrijf ook uw steentje bijdragen aan het oplossen van de uitdagingen waar de lokale besturen voor staan,
Teken dan alvast in voor een stand op de beursvloer en voor het thema waarop wij uw expertise mogen inzetten om te komen tot de oplossingen voor de lokale besturen. 

Er zijn verschillende formules om uw bedrijf in de kijker te zetten: van het afnemen van een beursstand tot het intekenen als eventpartner met maximale visibiliteit.

1.  Event Partner  
 

U kiest voor het totaalpakket met een maximum aan visibiliteit:

Communicatie

  • Op elke communicatie verschijnt “dit congres werd mee mogelijk gemaakt door “naam bedrijf + logo bedrijf” (minimaal 2 mailings naar +8000 adressen)
  • Gratis advertentie in de congresspecial. (A5)
  • Gratis folder in de congresmap (max. A4)

Visibiliteit ter plaatse

  • standruimte van 6m x 2 m op de meest centrale plaats
  • 4 dagkaarten
  • 1 roll-up banner op het podium van de plenaire zaal (naam bedrijf, 1x2m)
  • 2 roll-up banners aan de inkom (naam bedrijf, 1x2m)

Netwerkevent

  • Sponsor van een inspirerende keynote van gastspreker Jan De Schepper (auteur Kopmannen), aankondiging tijdens plenaire sessie
  • Hans Maertens gedelegeerd bestuurder van VOKA komt het debat voeren over hoe gemeenten beter kunnen samenwerken met hun lokale ondernemers
  • 2 prominente tafels (2x10 stoelen) tijdens het diner waar u samen met uw gasten, tijdens een stijlvol etentje kan genieten van een gastoptreden van Arnout Van den Bossche.

Prijs totaalpakket event partner: € 11.000

 
2. Standplaats op de beursvloer  
 

De beursvloer bevat een 35-tal standen. De afmeting van de standruimte is 3 meter x 2 meter (breedte x diepte). Voor Platinum bedrijfsleden zijn A-plaatsen voorzien.
Reservatie gebeurt verder volgens 'first come, first served'. Inclusief bij de standruimte zijn WIFI, electriciteit en 3 dagkaarten voor de standhouders. Na inschrijving ontvangt u nog een standhoudersformulier om o.a. tafel en stoelen aan te vragen. 

Reserveer uw stand op tijd! 

Prijzen standplaats beursvloer

Platinum Bedrijfsleden Gratis
Bedrijfsleden € 1.750
Overige organisaties/bedrijven € 2.650
 
3. Advertentie in de congresspecial  
 

De congresspecial is een A5 programmaboekje, en bevat uitgebreide informatie over de sprekers, de inhoud van de presentaties, en een vermelding van de congrespartners. De congresspecial wordt aan elke deelnemer uitgereikt.

Prijzen advertentie congresspecial

Bedrijfsleden € 500
Overige organisaties/bedrijven € 750

 

 
4. Folder in de congresmap  
  U kunt een folder (productfolder, uitgewerkte case of oplossing) van maximaal 4 bladzijden A4 toevoegen (niet 4 verschillende folders van één pagina). U levert de folders ten laatste op vrijdag 27 oktober op het V-ICT-OR adres; tav Viviane Ysewijn.  
 

Prijzen folder in congresmap

Bedrijfsleden € 500
Overige organisaties/bedrijven € 750
 
5.

Company table voor het theaterdiner

 
 

Na Manage IT wordt een aansluitend diner met gastoptreden verzorgd. Een ideale gelegenheid om uw klanten uit te nodigen.  U reserveert een tafel voor 10 personen voor deelname aan het diner. 
Plaatsen zijn beperkt, snel registreren is dus de boodschap!

Praktisch

  • de tafel wordt per 10 gereserveerd, ook indien er minder deelnemers genoteerd worden
  • invulling is op uw verantwoordelijkheid
  • lijst van deelnemers dient uiterlijk 10 werkdagen voor aanvang worden bezorgd
    geen annulering mogelijk

Prijs voor deelname met een company dinner table: € 1.200

 

Download hier het sponsordossier.

Registreren kan enkel via onderstaand formulier!

20171121 Manage IT 2017 Inschrijvingsformulier Congrespartners

Opgelet: Om dit formulier te verzenden moet je eerst inloggen. Klik hier om in te loggen.













Tafels worden enkel per 10 pp. verkocht. Deelnemers dienen op voorhand aan V-ICT-OR bekend gemaakt te worden.Niet annuleerbaar.



Alle wijzigingen of annuleringen dienen schriftelijk ingediend worden aan de V-ICT-OR congresorganisatie via manageit@v-ict-or.be.

Om dit formulier te verzenden moet je eerst inloggen.