Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Bornem zoekt een diensthoofd ICT en informatiebeheer

11/10/2018

Het diensthoofd informatiebeheer leidt en coördineert de werking van de dienst informatiebeheer en zorgt met deze dienst voor een efficiënt, veilig en toegankelijk beheer van alle administratieve informatie van de organisatie, ongeacht de drager waarop deze informatie zich bevindt. De dienst staat garant voor een veilig en innovatief ICT beleid waarin rekening wordt gehouden met de noden en behoeften van de interne en externe klanten.

Wat doe je?

  • Je definieert, implementeert en optimaliseert een strategisch informatiebeheer (zowel digitale als analoge informatiestromen).
  • Je tekent de ICT visie en strategie van de organisatie uit die minimaal volgende componenten bevat:
    • Je adviseert het management inzake de aankoop van ICT-producten, het opzetten en inrichten van projecten en het verbeteren van bedrijfsprocessen.
    • Je tekent een ICT-architectuur uit die toekomstgericht is.
    • Je bewaakt de logica en consistentie in de uitbouw van de hardware-software- en serverstructuur.
  • Je ontwikkelt een visie op de algemene digitalisering van de diensten van Bornem zodat deze op een optimale wijze hun opdrachten kunnen vervullen.
  • Je bent samen met je medewerkers verantwoordelijk voor het beheer van de servers, firewall, back-upsystemen en netwerkverbindingen.
  • Je volgt de medewerkers van je team op en coacht hen zodat ze hun talenten volledig kunnen ontplooien.

Wat verwachten we van je?

  • Je bent positief ingesteld en kan je enthousiasme overbrengen op anderen.
  • Je kan mensen aanspreken en hen overtuigen op basis van inhoudelijke argumenten en persoonlijke uitstraling. Je hebt daarbij oog en begrip voor tegenargumenten en weerstanden.
  • Je bent in staat om het operationele werkveld te overstijgen en trends en opportuniteiten te detecteren en hiernaar te handelen. - Je kan binnen de organisatie veranderingen introduceren en begeleiden.
  • Je hebt een gezonde dosis verantwoordelijkheidszin.
  • Je beheert de tijd, kosten, activiteiten en middelen van jouw dienst en volgt deze op.
  • Je hebt kennis van project- en procesmanagement.
  • Je hebt ICT kennis rond het beheer van netwerken, virtualisatie en servers.
  • Je hebt kennis van beveiliging en GDPR.
  • Je hebt kennis van informatiemanagement.

Aanwervingsvoorwaarden

  • Je bent in het bezit van een masterdiploma of je slaagt in een capaciteitstest.
  • Je beschikt over minstens 5 jaar ervaring in ICT.
  • Leiding gevende ervaring is een pluspunt. 

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een voltijdse functie in contractueel verband.
  • Een verantwoordelijke functie met veel uitdagingen.
  • Een marktconform salaris volgens schaal A1a-A2a (minimum bruto maandwedde: € 3.420,91) dat verder wordt aangevuld met een pakket van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding en/of gratis openbaar vervoer voor woonwerkverkeer en hospitalisatieverzekering.
  • Een interessante vakantieregeling, glijdende werkuren en opleidingsmogelijkheden.

Interesse?

Solliciteren kan uitsluitend via www.bornem.be en dat ten laatste op woensdag 7 november 2018.
Bij je kandidatuur dient een curriculum vitae en een kopie van jouw diploma en een motivatiebrief toegevoegd te worden.
Meer informatie? Mail naar sollicitaties@bornem.be of bel naar het nummer 03 890 69 07