Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Gemeente Kalmthout zoekt diensthoofd ICT

22/12/2021

Bij lokaal bestuur Kalmthout werkt een enthousiast team dat volop inzet op een duurzaam beleid met een kwaliteitsvolle, transparante en toegankelijke dienstverlening.

Om dit beleid ook in de toekomst ten volle te kunnen ondersteunen en te optimaliseren willen zij het team versterken met een Diensthoofd ICT.

Diensthoofd ICT

voltijds contractueel - niveau B4-B5

Kan en wil je op het vlak van ICT niet enkel een uitvoerende, maar ook een adviserende en beleidsmatige rol opnemen? Dan is dit jouw kans!

Er beweegt namelijk heel wat op vlak van ICT bij gemeente Kalmthout. Zo staan er nog verschillende projecten op til rond verdere digitalisering en proactieve dienstverlening op maat. Daarnaast staat de bouw van het nieuwe gemeentehuis op de planning wat op het vlak van ICT ook heel wat uitdagingen én opportuniteiten met zich meebrengt.

Als Diensthoofd ICT

  • Neem je de verantwoordelijkheid over de volledige ICT infrastructuur.
  • Treedt je in nauwe samenwerking met je ICT collega en de verschillende diensten om een strategie en visie te bepalen en dit te vertalen naar een concrete uitwerking en implementatie.
  • Ben je in staat projecten te coördineren en budgetten te managen.
  • Zorg je er als team voor dat eindgebruikers op vlak van ICT ondersteund worden in hun dagelijkse bezigheden en zet je proactief in op verdere optimalisaties.

Aanwervingsvoorwaarden

  • Beschikken over een bachelor diploma of gelijkwaardig, met minimum vier jaar relevante, professionele ervaring,

    OF beschikken over een diploma van het secundair onderwijs of gelijkwaardig, met minimum vijf jaar relevante, professionele ervaring.
  • Slagen in een niveau- of capaciteitstest voorafgaand aan de selectieprocedure (afname tussen 8/2 en 11/2).
  • Slagen voor de selectieprocedure die bestaat uit een schriftelijk deel (thuisproef week 14/2) een mondeling deel (8/3) en een psychotechnische proef (14/3).

Het aanbod

  • Je krijgt de kans om een belangrijke stempel te drukken op de toekomst van een organisatie met een maatschappelijk belangrijke rol.
  • Een voltijdse tewerkstelling in contractueel verband van onbepaalde duur.
  • Diverse extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, ecocheques, maaltijdcheques, fietsvergoeding of terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer,...)
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Gunstige verlofregeling en goede balans werk/privé - mogelijkheid tot structureel telewerken.
  • Mogelijkheid om relevante anciënniteit uit privésector of zelfstandige activiteit onbeperkt mee te nemen.

Brutowedde tussen €2.952,27 en €4.809,46- op maandbasis, voltijds (in functie van anciënniteit en persoonlijke situatie) - neem gerust contact op voor een persoonlijke simulatie

Solliciteren?

Bezorg hiervoor uiterlijk op 31/01/2022 via deze link:

  • je motivatiebrief
  • je uitgebreid cv met duidelijke vermelding van relevante ervaring
  • kopie rijbewijs B
  • kopie diploma
  • recent uittreksel uit het strafregister model 1 (max.3 maanden oud)

Voor meer informatie kan je terecht bij Kim Herrijgers van Monitor HR Consulting op +32 3 535 03 62 of kim@monitor.be.