Platinum bedrijfsleden

Klik op de logo's om kennis te maken met onze platinum bedrijfsleden en te ontdekken waarvoor zij staan.  

 

 


Atos 

Atos heeft veel ervaring met het uitvoeren van digitale transformatie programma’s bij lokale overheden en steden. Wij begrijpen de specifieke moeilijkheden waar overheden en steden tegenaan lopen en zorgen voor een soepele transitie naar een nieuwe manier van werken. De moderne burger verwacht van de gemeente zeven dagen per week, 24 uur per dag geïntegreerde, interactieve dienstverlening via internet en andere kanalen. De burger vraagt om een elektronische overheid (e-overheid).

Atos biedt een oplossing voor digitale dienstverlening die volledig beantwoordt aan de wensen van moderne gemeenten en de eisen van e-overheid: de Atos e-Suite. Voor een aantrekkelijk tarief per inwoner krijgt de gemeente een volledige oplossing voor e-Overheid waarmee zij in een zeer korte doorlooptijd, tegen lage kosten een hoogwaardige dienstverlening aan haar burgers en bedrijven kan bieden. Dimpact, de gemeentelijke vereniging voor e-Overheid, heeft de e-Suite gekozen als e-Overheid fundament voor gemeenten. Meer dan 30 gemeenten waaronder Enschede, Zwolle, Helmond, Borger-Odoorn en Waterland maken inmiddels gebruik van de e-Suite.

Een digitale dienstverlening vraagt om papierloos vergaderen. Als u regelmatig vergadert, weet u als geen ander dat er bergen papier en aanzienlijke hoeveelheden inkt doorheen gaan. Met iBabs worden de stapels documenten teruggebracht tot de dikte van uw tablet. De oplossing is een simpele app die uw vergaderingen eenvoudiger, inhoudelijker én milieubewuster maakt. Het enige wat u nodig heeft, is een tablet of laptop.

Website


BCT 

Wij zijn BCT
Wij zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van oplossingen die datastromen omzetten naar informatie. Als die informatie goed gebundeld wordt en op de juiste momenten ter beschikking wordt gesteld, ontstaat er kennis die organisaties kunnen gebruiken om een concurrerende voorsprong te creëren én te behouden.

Vlaamse gemeenten hebben vandaag af te rekenen met een behoorlijk aantal uitdagingen: gedwongen besparing, de behoefte van het management om realtime en correcte informatie te hebben, hogere verwachtingen bij de burger. Verder dwingen de voortdurende technologische ontwikkeling en de veranderende wet- en regelgeving gemeenten tot procesoptimalisatie, ketenintegratie en samenwerking.

Oplossingen vinden voor de verzuiling van overheidsdiensten, de vergrijzing van het ambtenaren bestand en het centraal stellen van een optimale dienstverlening maakt dat gemeenten op zoek gaan naar een betrouwbare kennispartner waar investeringen liefst onmiddellijk renderen. Wij zijn al bijna 30 jaar een kennispartner voor ruim 180 gemeen­ten in Vlaanderen en Nederland. Vanuit die ervaring hebben wij specifiek voor de Vlaamse non-profit markt Corsa.BE ontwik­keld. Corsa.BE zorgt voor het verantwoord beschikbaar stellen van uw organisatie­brede informatievoorziening waarbij de basisgegevens via onze integraties met lokale authentieke bronnen optimaal worden benut. Corsa.BE is een bewezen Midoffice toepassing die de nadruk legt op het optimaal kunnen gebruiken van informatie. Functio­naliteit voor Documentmanagement, CRM en dossierbeheer is prominent aanwezig.

Een toegewijd team
Ons gespecialiseerde team dat zich be­zighoudt met digitaal informatiebeheer bij Vlaamse gemeenten besteedt veel aandacht aan de eisen en wensen van klanten, partners en beïnvloeders van de markt. Daarom bren­gen wij deze mensen bij elkaar op diverse evenementen. De input die we daar krijgen, beïnvloedt onze roadmap en onze medewer­kers proberen mee een stempel te drukken op de koers die de markt uit evolueert.

Hoofdpartner van V-ICT-OR
Dit wordt dan ook bevestigd in de actieve rol die BCT speelt in het OSLO-consortium van V-ICT-OR waar wij als eerste midoffice leverancier deel van uit maakten. V-ICT-OR ontwikkelt een open standaard die een overkoepelende elektronische dienstverlening mogelijk maakt. De basisgegevens van burgers zullen via open standaarden eenvoudiger uit te wisselen zijn tussen overheden. Burgers hoeven dan niet meer steeds hun ge- gevens op te geven als zij aankloppen bij een overheidsdienst. Open standaarden creëren naast het uitwisselen van informatie ook de mogelijkheid om van elkaar te leren. Op deze manier kan men als gemeente meer met minder bereiken: men moet minder investeringen doen qua personeel en licenties, maar geniet toch van een hogere productiviteit.

website www.bct.nl 


Canon

Canon geniet een wereldwijde reputatie als leverancier van oplossingen op het vlak van beeld- en informatietechnologie en dit zowel voor bedrijven als particulieren.

Canon België verzorgt de regionale distributie van haar kantooroplossingen via Canon Business Centers, wat zich vertaalt in 4 CBC’s op Belgische bodem (Brussel, Antwerpen, Gent, Luik) en 1 CBC in Luxemburg. Van daaruit wordt de verkoop en de technische ondersteuning van deze producten verzorgd. Deze regionale aanpak, aansluitend op een globale strategie, stelt onze gespecialiseerde consultants in staat om zeer nauw met u samen te werken en op die manier uw behoeften op vlak van kostencontrole, productiviteit, beveiliging en ecologie optimaal aan te vullen.

Uw professionele partner met globale expertise

www.Canon.be


Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies biedt, als leverancier van internetbeveiligingsoplossingen, centraal beheerde, totale beveiliging voor netwerken, data en endpoints. Deze unieke aanpak beveiligt Check Point klanten tegen internetbedreigingen, reduceert complexiteit en verlaagt de total cost of ownership. Met zijn dynamische Software Blade architectuur biedt Check Point veilige, flexibele en eenvoudige oplossingen, op maat van de klant, waardoor het tegemoetkomt aan de reële beveiligingsbehoeften van elke organisatie of IT omgeving. Check Point is de enige leverancier die verder gaat dan de technologie op zich en security definieert als een zakelijk proces. Check Point 3D Security combineert op een unieke wijze beleid, bewustzijn en technologie voor een betere bescherming van gegevens. Op die manier helpt het organisaties een blue print te implementeren voor security die in lijn is met de zakelijke behoeften. Naast gerenommeerde Fortune 100 bedrijven, heeft Check Point eveneens tienduizenden kleine en middelgrote bedrijven als klant. De gerenommeerde ZoneAlarm oplossingen beschermen miljoenen klanten tegen hackers, spyware enidentiteitsdiefstal.

En Check Point’s recent gelanceerde Anti-Bot Software Blade is uniek in de markt. Een Bot is kwaadaardige software die vaak verborgen is gemaakt om de gebruiker te manipuleren. Daardoor zijn veel organisaties er zich niet van bewust dat computers besmet zijn. De nieuwe Anti-Bot Software Blade van Check Point is een veelbelovend aanbod voor organisaties die op zoek zijn naar een oplossing die botnet-infecties op meerdere lagen in een netwerk kan ontdekken en de veiligheidsrisico’s kan vertalen naar zakelijke termen.

Meer info: www.checkpoint.com


Cisco

Technologiebedrijf Cisco zorgt er al sinds 1984 voor dat het internet werkt. Dankzij Cisco en zijn partners kunnen organisaties en particulieren veilig verbinding maken, communiceren en samenwerken, en de digitale opportuniteiten van morgen benutten. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.be


 

Cipal Schaubroeck nv.

Expertises
Samen bouwen aan de overheden van de toekomst. Onze diepgaande kennis van de overheidssector, gekoppeld aan krachtige en efficiënte HR- en IT-diensten maakt het verschil voor onze klanten.
HR & Payroll services
Meer dan 80 medewerkers staan voor u klaar, geografisch verspreid over Vlaanderen. Cipal Schaubroeck is uw betrouwbare partner voor loonadministratie, personeelsbeleid en juridisch advies.
IT-services
Cipal Schaubroeck is dé IT-partner voor overheden. Naast Data Center Services, kan u bij ons ook terecht voor Managed Services, IT-consultancy en audits. Vertrouw op de referentie.

Meer informatie: www.cipalschaubroeck.be  


ESCALA

Escala organiseert opleidingen en begeleiding, specifiek voor medewerkers uit openbare besturen, social en non-profitsector. Via praktijkgerichte en kwaliteitsvolle opleidingen staat ESCALA samen met u in voor een positieve ontwikkeling binnen uw bestuur of organisatie.

Samen met V-ICT-OR biedt ESCALA een aangepast opleidingsaanbod aan dat afgestemd is op de noden vanIT Eindgebruikers én IT Professionals uit lokale besturen.

Heeft uw bestuur een specifieke opleidingsnood? ESCALA helpt u graag met opleidingen op maat van uw lokaal bestuur! Deze “maatopleidingen” kunnen doorgaan in uw (computer)opleidingslokaal. Beschikt u niet over een geschikt computerlokaal? Aarzel niet en vraag hiervoor volledig vrijblijvend een offerte aan! ESCALA beschikt over 3 mobiele computerklassen die bij de klant kunnen ingezet worden. Als V-ICT-OR-lid ontvangt u een korting op het ESCALA-aanbod (zowel voor de open kalender als de maatopleidingen van ESCALA).

Contactgegevens:
Spoorwegstraat 14 | 8200 Brugge | Tel: 078 353 653 (lokaal tarief)
Lies Debacker | Lies.Debacker@escala.be
Patrick Caenen | Patrick.Caenen@escala.be 


HP Belgium - HB-Plus

HP creëert nieuwe mogelijkheden zodat technologie een betekenisvolle impact kan hebben op mensen, ondernemingen, overheden en de maatschappij. HP is het grootste technologiebedrijf ter wereld en heeft een omvattend portfolio van printers, personal computing, software, diensten en IT-infrastructuur om klantenproblemen op te lossen. 

HP België is een sterke speler in de overheidssector. Naast de ondersteuning van de Vlaamse overheid via het Gemeenschappelijke ICT-dienstverleningscontract, zijn we ook al jarenlang actief voor meerdere Europese, federale, provinciale en semi-overheidsdiensten. Een belangrijk voordeel van onze portfolio is dat we beschikken over bouwstenen die in elke overheidsinstantie toegepast kunnen worden, zodat kostefficiënte en schaalbare oplossingen snel uitgebouwd kunnen worden. Onze jarenlange en globale ervaring in de overheidssector zorgt ervoor dat we de nodige expertise in huis hebben om gerichte oplossingen te bieden. Onze competentie is lokaal verankerd, terwijl we daarnaast ook kunnen beschikken over een wereldwijde infrastructuur en grondige kennis van de globale overheidssectoren. Onze ploeg van experten beperkt zich niet tot België alleen, en heeft altijd de laatste technologieën, de beste software en de ondersteuning van een wereldwijde infrastructuur binnen handbereik.
Bovendien zetten we ook sterk in op een uitgebreid partner-samenwerkingsmodel. Samen met lokale IT-partners en samen met onze channel partners leveren we uitstekende producten en diensten om onze klanten te ondersteunen bij hun volledige IT-omgeving. We streven daarbij naar continue innovatie, en houden de beleidsobjectieven en klantendoelstellingen sterk in het vizier om dag na dag een waardevolle strategische IT-partner voor onze klanten te zijn.

Voor meer informatie kan u terecht op onze website.


iGuana

iGuana, met het hoofdkantoor in Zaventem, België, is gespecialiseerd in elektronische kant-en-klare oplossingen voor document management en document archivering op maat van verschillende industrieën.
iGuana is een marktleider in de gezondheidszorgsector in de Benelux met als voornaamste oplossingen de iGuana iDM Document Management Suite en de scanningsdienst iGuana ScanFactory.

iGuana heeft meer dan 30 jaar ervaring in digitale archivering, scannen en indexeren van enorme volumes documenten. iGuana helpt organisaties om al hun documenten elektronisch, kostenefficiënt en in overeenstemming met de wettelijke voorschriften te beheren.

+32 (0)2 70 90 100
iguana@iguana-dms.com

Voor meer informatie kan u terecht op www.iGuana-DMS.com.


IT1

IT1 is een ICT - bedrijf dat al meer dan 20 jaar actief is op de Belgische ICT-markt, met vestigingen in Dendermonde & Gentbrugge en is één van de belangrijkste ICT-spelers in Vlaanderen. Het bedrijf wordt gerund door de eigenaar Mario Van de Voorde. Hij werd door JCI verkozen tot Oost - Vlaamse Jonge Ondernemer van het jaar 2012. Het bedrijf levert betrouwbare ICT-diensten en oplossingen op een hoog professioneel niveau vanuit haar vier divisies: infrastructuur, opleidingen, audiovisuele oplossingen en One-stop - digital agency naar KMO/midmarket bedrijven en met specifieke focus op de overheidsmarkt.
Meer informatie op www.IT1.be of volg ons op Linkedin, Twitter en Facebook .


Microsoft Publieke Sector

Lokale besturen vertrouwen al vele jaren op Microsoft software voor hun mailverkeer, PC- en server infrastructuur, samenwerking, software,…. Een vertrouwen dat we enorm waarderen en absoluut waard willen zijn.

Ook in de toekomst streeft Microsoft naar een hechte relatie met de lokale besturen. Samen werken we aan oplossingen die de dienstverlening aan de burger verder verbeteren:

  • Denk maar aan Microsoft CRM, waarbij we via Citizen Relationship Management de volledige relatie tussen het lokaal bestuur en z’n burgers in kaart brengen en beheren.
    Heel wat concrete projecten in Vlaamse steden en gemeenten bewijzen de meerwaardevan dit softwarepakket.
  • Met het concept “Het Nieuwe Werken” reiken we tal van vernieuwende softwaretools aan die de onderlinge samenwerking tussen de medewerkers van de lokale overheden bevorderen en efficiënter werken toelaten.
  • Verder kunnen de systeembeheerders en ICT-verantwoordelijken altijd op ons rekenen voor meer technische oplossingen zoals Hyper-V en System Center.

Vragen? Dromen? Wensen? Uitdagingen?

Aarzel niet en contacteer Microsoft. Samen streven we naar het beste voor de burger! www.microsoft.be/overheid 


Nextel

Nextel biedt een zeer ruim portfolio van datanetwerken & security, telefonie & unified communications, contact centers, internet, mobiel & vaste lijnen, tot veiligheids- en beveiligingsoplossingen. Op basis van de behoeften van de klant leveren wij een geïntegreerde totaaloplossing in combinatie met onze Nextel Lifecycle diensten. De focus ligt hierbij op het ontwerpen, bouwen en beheren van rendabele oplossingen. Dankzij een unieke aanpak met een vaste contactpersoon voor klantenservice en een doorgedreven focus op kwaliteit bieden wij onze klanten een unieke Nextel Experience.

Nextel differentieert zich in de markt door zich toe te leggen op de strategische en operationele meerwaarde van de oplossingen voor onze klanten. Zo helpen wij hen om meer tevreden klanten, productievere medewerkers en een lagere Total Cost of Ownership voor hun ICT te bekomen. Zo realiseert Nextel haar missie, namelijk “You're always one step ahead”.

Nextel kende de afgelopen 16 jaar een sterke groei. De 320 medewerkers helpen vandaag 10.000 klanten vanuit de vestigingen in Wommelgem en Zaventem.

Website: www.nextel.be


ProjectPolis

  • ProjectPolis is een bedrijf dat professionele Project Management diensten levert. Deze diensten bevatten:
  • Volledige begeleiding en coordinatie van Projecten en Programma’s bij onze klanten
  • Project Management trainingen, inclusief het voorbereiden voor Project Management
  • Certificaties
  • Project kwaliteit-audits
  • Begeleiden en coachen van Project Managers
  • Project Management Office opzetten en leiden

Meer informatie op www.projectpolis.eu


Protime

Protime is een Belgisch bedrijf en ontwikkelt software oplossingen om de tijd van het menselijk kapitaal te optimaliseren. Zo is Protime marktleider op het gebied van tijdregistratie en personeelsplanning. Heel wat lokale overheden in Vlaanderen en Wallonië maken vandaag gebruik van deze software platformen.

Dankzij een voortdurende focus op innovatie, ontwikkelt Protime vandaag ook social software oplossingen. Een fors stijgend aantal steden, gemeenten en OCMW’s  stroomlijnen hiermee hun interne processen. Het versterken van de samenwerking en een efficiëntere communicatie staan hierbij centraal.

Het bedrijf telt meer dan 190 medewerkers waarvan het merendeel met een HR-achtergrond. Protime heeft met haar hoofdkantoor in Aartselaar een sterke lokale verankering . Ook zijn er vestigingen in  Namur, Waddinxveen (NL), Frankfurt (D), Parijs (F) en Manchester (UK).  Zo telt Protime meer dan 4.000 installaties in Europa.

Website


 

Proximus

Alle Belgacom en Proximus-producten werden op 29/09 jl. samen gebracht onder het nieuwe Proximus”. Daarbij hoort ooko de nieuwe baseline “ Dichter bij de klant”. CEO Dominique Leroy : “Deze overstap is een fundamenteel onderdeel van onze groeistrategie, waarbij we onze klanten meer dan ooit centraal plaatsen in alles wat we doen.” Wat Proximus brengt, is nabijheid, verbondenheid en connectie – en daar staat de X in ons nieuwe logo symbool voor.” “Natuurlijk is de lancering van het nieuwe Proximus geen eindpunt, maar net het begin van een echte transformatie”. Vaste, mobiele en IT-technologieën groeien vandaag steeds sneller naar elkaar toe. Belgacom is al geruime tijd trendsetter in deze ontwikkeling en wil die troef in de toekomst nog beter uitspelen door al haar oplossingen aan te bieden onder één commercieel hoofdmerk. Het bedrijf kan verschillende diensten optimaal combineren om zijn klanten – zowel consumenten als kleine en grote organisaties – altijd en overal te bedienen.

Dichter bij de klant betekent uiteraard: meer focus op service. Het nieuwe Proximus wil dan ook eerst en vooral inzetten op de verdere uitbreiding en verbetering van de dienstverlening.

Meer weten?


Public-Sourcing

Public-Sourcing is een onafhankelijke, vendor neutrale speler met een expertise in contractor sourcing en sourcing solutions in de publieke sector. Onze focus ligt vooral op klassieke publieke instellingen, nutsectoren, non-profit instellingen, zorginstellingen, … . Voor deze instellingen gaan wij op zoek naar de beste consultant, op het juiste ogenblik en tegen marktconforme prijzen. 

Onze processen worden gestroomlijnd en geoptimaliseerd door de ondersteuning van een Vendor Management System (VMS). Via deze software bieden wij onze klanten een garantie op een transparant selectieproces dat geleid wordt door experts in hun vakgebied. De brede, vendor neutrale bevraging van de markt verloopt via onze Marktplaats. Als onderdeel van de ondersteunende software zorgt de Marktplaats voor de connectie met een breed real-time netwerk van leveranciers.

Website  


SD Worx

Waarvoor kan u bij ons terecht?
SD Worx staat voor een complete dienstverlening op het vlak van payroll, hr, fiscaliteit en sociale wetgeving. Gebundeld in één geïntegreerd pakket of in afzonderlijke delen.

Drie domeinen in de breedte en in de diepte
Onze drie werkdomeinen – Payroll, HR, Tax & Legal – zijn nauw met elkaar verweven. Stelt u een vraag over één domein, dan kunnen we ook de weerslag op de andere in de gaten houden. Of u nu bij ons aanklopt voor een afzonderlijke vraag of voor een totaalpakket op uw maat.
Bovendien bieden we u een breed aanbod van diensten. In elk domein kiest u de aanpak die voor uw situatie het meest geschikt is: advies op uw maat, opleiding, ondersteuning in of buitenshuis, met de nodige automatisering.

Onze troeven?
Aangepaste tools, bewezen methoden, een kenniscentrum dat zowel op hr- als juridisch vlak de toon zet en – vooral – gespecialiseerde medewerkers die zich ten volle inzetten om voor u resultaten te behalen.
Payrollplatform voor lokale overheden Als lokale overheid heeft u specifieke noden als het op loonberekening aankomt. Daarom ontwikkelde SD Worx een gebruiksvriendelijk en herkenbaar payrollplatform met uw behoeften in gedachten, met

  • uitgebreide rapporteringsmogelijkheden, selfservice voor werknemers en selfservice voor managers.
  • een vlotte integratie met andere systemen, zonder IT-zorgen.


Enkele belangrijke kenmerken
Het platform biedt een unieke combinatie van een professionele en persoonlijke dienstverlening enerzijds én een hosted solution anderzijds. SD Worx neemt de technologische en juridische updates na wetswijzigingen voor haar rekening. Volledig automatisch, zonder dat hiervoor een consultant dient langs te komen. Zo berekent u 7 dagen op 7, 24 uur op 24, de lonen van uw medewerkers op een correcte manier. Waar u maar wilt en tegen een transparante prijs.

SD Worx, aangename kennismaking
Meer dan 60.000 kleine en grote organisaties vertrouwen op SD Worx. Ze doen een beroep op onze 3.600 medewerkers. In de 70-jarige geschiedenis van onze onderneming bouwden we een uitzonderlijke expertise op in Payroll, HR en Tax & Legal. We bieden onze klanten wereldwijd een ruim gamma van payroll- en hr-services, juridische ondersteuning, opleiding, automatisering, adviesverlening en outsourcing.

In België, onze thuisbasis, hebben we een specifiek aanbod voor kmo’s, grote ondernemingen, publieke sector en internationale organisaties.

Als internationale hr-dienstenleverancier zijn we actief vanuit eigen kantoren verspreid over België (HQ), Duitsland, Frankrijk, Ierland, Luxemburg, Mauritius, Nederland, Oostenrijk, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland. De overige landen bedienen we vanuit de Payroll Services Alliance: een krachtenbundeling tussen toonaangevende payrollexperten.

Onze missie?
Result driven HR. We excel in HR services that drive your business performance.

Bezoek onze website voor meer informatie: www.sdworx.be


TOPdesk

TOPdesk is de partner voor overheden om hun dienstverlening voor burgers en interne collega’s te professionaliseren en digitaliseren.
Zet met TOPdesk een grote stap naar het bestuur van de toekomst.
Hou overzicht over meldingen, middelen, uw patrimonium en optimaliseer de nodige communicatie hierover met alle stakeholders.

Bezoek onze website voor meer informatie:www.topdesk.be


SAIT

SAIT is een onafhankelijke ICT-integrator met de focus op veilige en business kritische communicatieoplossingen.

Onze kennis en ervaring komen in volgende domeinen tot uiting:

  • Communicatie infrastructuur
    • LAN, WAN, Wireless LAN
    • Radio & aanverwante applicaties zoals track & trace
    • GSM/UMTS
  • Data infrastructuur
    • Serverso Storage
    • Virtualisatie
    • Data centers: design, inrichten & audit
  • Security
    • Fysieke beveiliging: CCTV, toegangscontrole, command & control room, geïntegreerd alarm management, evacuatiesystemen, intercom.
    • ICT beveiliging: network (firewall, VPN, load balancing, etc.), web, application & data base security

Naast het uittekenen, implementeren en onderhouden van ICT infrastructuren, heeft SAIT een sterke focus op alle aspecten die te maken hebben met bedrijfscontinuïteit en risicobeheer (Cobit & ISO 27001-2).

Contactgegevens: info.belgium@sait.com; www.sait.net

tel: +32 (0)2 370 53 11, fax: +32 (0)2 370 51 19 

Volg ons op Twitter: @saitzenitel


Uitgeverij Vanden Broele

Uitgeverij Vanden Broele biedt sinds 1957 kennis op maat van lokale, regionale en centrale overheden. Zowel in Vlaanderen als in Brussel en Wallonië. Een naadloze vertaalslag van de theorie naar de praktijk vormt daarbij steeds het uitgangspunt.

Om onze klanten optimaal te bedienen breken we al jaren uit het vakje van het “traditionele uitgeven”. Alle middelen worden aangewend om onze doelstelling (kennisoverdracht- en deling) te bereiken.

Klanten hebben dan ook de keuze tussen een ruime waaier van producten en diensten: online bibliotheken, software, (e-)seminars, consultancy, boeken, tijdschriften, … Uitgewerkt in nauwe samenwerking met topspecialisten ter zake, passen zij als gegoten in de dagelijkse praktijk van elke professional.

De relatie met onze gebruikers, auteurs en partners is geen eenrichtingsverkeer, maar gebaseerd op een nauwe wissel- en samenwerking. Gedeelde kennis is dubbele kennis.

www.vandenbroele.be


Vasco

VASCO is the world leader in providing Two-factor authentication and digital signature solutions to financial institutions. More than half of the Top 100 global banks rely on VASCO solutions to enhance security, protect mobile applications, and meet regulatory requirements. VASCO also secures access to data and applications in the cloud, and provides tools for application developers to easily integrate security functions into their web-based and mobile applications. VASCO enables more than 10,000 customers in 100 countries to secure access, manage identities, verify transactions, and protect assets across financial, enterprise, E-commerce, government and healthcare markets.

Website