Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

DBA - Digitale BouwAanvraag

Auteur Bericht
Onbekende Gebruiker
#1 — 11/03/2016 10:31
Allen,
in aanloop naar de uitrol van DBA heb ik volgende vragen:

Welke steden/gemeenten hebben soft- en hardware voor het verwerken van een DBA operationeel? 

Zijn 2 schermen op de werkplekken voldoende? Hoe ziet de opstelling aan de loketten er uit?

Hebben jullie op voorhand alles geïnstalleerd of stapsgewijs opgebouwd als de aanvragen kwamen binnengerold?

mvg,
Thomas
 
Davy Van Deun V-ICT-OR Lid
Posts
8
Organisaties
Stadsbestuur Antwerpen
#2 — 31/03/2016 10:20
Hallo Thomas,
Antwerpen is reeds gestart.
Ik heb het project opgevolgd en was verantwoordelijk voor de hardware.(stuurgroep DBA)
In aanloop  heb ik de collega's een héél aantal opstellingen zélf laten testen.
De hardware is reeds enige tijd in gebruik en de collega's zijn tevreden over de verschillende opstellingen.

Ik had alle technische info in een documentje gegoten en dit was ook via VICTOR beschikbaar via onderstaande link;
https://v-ict-or.be/nieuws/2014/01/27/digitale-bouwaanvraag-hoe-richt-ik-mijn-werkplek-in

Mogelijk werkt de link niet meer.
Stuur mij dan gerust een mailtje dan stuur ik het document graag door.

Met vriendelijke groeten,
Davy Van Deun | Projectleider ICT Systemen
Stad Antwerpen | Stadsontwikkeling |
Gemeentelijk Autonoom Parkeer- en MobiliteitsbedrijfAntwerpen
Francis Wellesplein 1 |2018 Antwerpen
tel + 32 3 338 23 52 |gsm 0477 55 08 54
davy.vandeun@stad.antwerpen.be | www.antwerpen.be
 
x 1
Onbekende Gebruiker
#3 — 11/04/2016 09:58
gemaild, linkje werkt niet meer inderdaad.