Onbekende Gebruiker
|
#1 —
19/03/2015 09:11
In het gebruikersbeheer voor lokale bestuurders zie ik soms wijzigingen verschijnen die door externen zijn doorgevoerd. Ik heb hier echter nog nooit melding van gehad. Als ik zelf wijzigingen doorvoer, moet ik dit doorgeven aan onze secretaris (die eigenlijk verantwoordelijk is). Maar andere partijen kunnen dit zonder iets te melden wel doen?
Vind ik een beetje vreemd.
|
Onbekende Gebruiker
|
#2 —
25/03/2015 15:57
Thomas, moet je het aan je secretaris doorgeven zodat hij het uitvoert, of voer jij uit en is er een interne afspraak dat jij het meldt aan je secretaris? Want dat is wel een verschil. Onze secretaris is uiteraard ook verantwoordelijk, maar hij heeft zijn rechten gedelegeerd aan mij dus ik werk daar gewoon in. Hij zou een beetje gek worden als ik hem telkens op de hoogte breng als daar wijzigingen aan gebeuren denk ik.
|