Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Windows 7: bestanden kopiëren

Auteur Bericht
Onbekende Gebruiker
#1 — 29/01/2010 09:26
Hallo

wanneer ik bestanden vanuit een toepassing (zoals Word/outlook/...) of mijn bureaublad wil opslaan op een netwerklocatie (samba, sbs2003,...) krijg ik de melding dat ik geen toegang heb. Nochtans ben ik administrator.

Ik kan echter perfect naar deze locaties surfen en er zelfs mappen aanmaken.
Ik kan wel een bestand dat op mijn Windows 7 is aangemaakt naar deze locaties kopiëren. Bestanden die niet op mijn Windows 7 zijn aangemaakt (bv. bijlagen uit Outlook, ..) kan ik niet opslaan.

volgende punten heb ik reeds geprobeerd:
- indexering uitschakelen
- offline files uitschakelen
- netsh interface tcp set global autotuninglevel=disabled
- alleen lezen op deze mappen uitgeschakeld

Ik heb me zelfs uit het domein gehaald en als lokale administrator aangemeld. Zelfde probleem.

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
 
Onbekende Gebruiker
#2 — 22/02/2010 13:57
Het probleem is opgelost.

Ik heb de drivers bijgewerkt en nadien de opties binnen energiebeheer uitgeschakeld waardoor de netwerkverbinding tot stand blijft ook als de computer standby is.