- Posts
- 63
- Organisaties
- Cipal Schaubroeck
|
#1 —
05/12/2007 14:59
in ons gemeentebestuur wensen wij over te gaan voor de opmaak van een inventaris van ons verkeersborden.
Dit is een zeeeeer groot werk, vooral de bijhouding ervan.
Graag had ik vernomen of iemand van jullie ook al ervaring heeft met zo'n inventaris. En hoe u dit aangepakt heeft?
mvg
Maarten Nuytten
http://geoloket.oostrozebeke.be
mvg
Maarten Nuytten
|
- Posts
- 43
- Organisaties
- Gemeentebestuur Pelt
|
#2 —
08/01/2008 11:23
Beste,
je kan misschien eens contact opnemen met Niels Indestege, de GIS-coördinator van de gemeente Alken.
Hij heeft zelf een applicatie ontworpen in Access voor het beheer/onderhoud van verkeersborden. Misschien kan hij je verder helpen? Contactgegevens zijn waarschijnlijk terug te vinden op de website van de gemeente.
Vriendelijke groeten,
Christof Meekers, gemeente Neerpelt.
|
Onbekende Gebruiker
|
#3 —
15/06/2009 09:23
ik zou er af blijven, de vlaamse overheid is zelf bezig met die inventaris
|
- Posts
- 63
- Organisaties
- Cipal Schaubroeck
|
#4 —
23/11/2010 11:27
Nu de verkeersbordendatabank aangeleverd is door de Vlaamse Overheid aan de gemeenten en iedereen online kan kijken.
Heeft iemand een plan van aanpak voor dit project, zoals wat bij wijzigen, verwijderen, nieuwe borden?
Hoe gaan jullie te werk en welke diensten worden allemaal betrokken erbij?
mvg
Maarten Nuytten
|