- Posts
- 43
- Organisaties
- Gemeentebestuur Pelt
|
#1 —
09/11/2007 11:44
We zijn op zoek naar (plannings)software voor onze nieuwe werf, meer bepaald om volgende zaken te kunnen opvolgen:
- registratie van meldingen (via allerlei kanalen)
- aanmaken van werkorders
- inplannen van werkorders volgens urgentie, tijdsduur, etc....
- werkorders koppelen aan resources
- planning van werkorders afhankelijk van resources
- opvolging
- rapportering
Op termijn dient het pakket ook gebruikt te worden voor gebouwenbeheer, contractopvolging, etc... Kortom, een complete facility management toepassing (die uiteraard gefaseerd ingevoerd moet worden).
Zijn er steden/gemeenten die hier ook naar op zoek zijn, of al zulke software ter beschikking hebben?
Graag hoor ik van jullie welke spelers op de markt een goede oplossing bieden en of jullie tevreden zijn van het pakket.
Zelf hebben we al enkele demo's gehad van onder andere Planon, Axxerion, Pearl Chain, maar demo's blijven demo's. :wink:
Bedankt voor jullie reactie.
|
|
#2 —
12/11/2007 09:08
Ook wij zijn geïntresseerd in de ervaringen van andere besturen...
|
Onbekende Gebruiker
|
#3 —
12/11/2007 10:11
In Olen zijn we ook op zoek...
Ik heb een lastenboek gekregen van de collega's in Nazareth. Bij hun gaat het over postregistratie, dossierbeheer, workflowmanagement en klachtenmanagement. Ik heb het nog niet volledig nagelezen, maar het gedeelte 'planning' komt hier minder in aan bod.
|
|
#4 —
03/12/2007 13:51
Alle info hieromtrent mogen jullie ook naar mij sturen...
"If at first you don't succeed, call it version 1.0"
|
- Posts
- 2
- Organisaties
- OCMW Antwerpen
|
#5 —
25/01/2008 15:26
Misschien wat aan de late kant maar bij het OCMW Antwerpen gebruiken we al ettelijke jaren Planon. We zijn er behoorlijk tevreden van. Zo tevreden dat Stad Antwerpen het ondertussen ook gebruikt.
Wij gebruiken voornamelijk beheer van werkorders / magazijn en het doorgeven van meldingen via een internetportaal (facility net). Op dit ogenblik bekijken we de mogelijkheden om verhuringen via dit programma te regelen.
De nodige gemeentebesturen zijn al eens een keertje komen kijken hoe het juist werkt, dus als jullie meer info nodig hebben, mag je mij altijd een berichtje sturen.
greetz,
Hans 8)
hans.vangils@ocmw.antwerpen.be
|
- Posts
- 63
- Organisaties
- Cipal Schaubroeck
|
#6 —
29/01/2008 13:33
Voor het ingeven van werkopdrachten gebruiken wij WERF van Schaubroek.
mvg
Maarten
mvg
Maarten Nuytten
|
|
#7 —
05/02/2008 10:46
Collega's
Ondertussen hebben we in Grobbendonk besloten met een beperkte acces-toepassing (met tabellen op SQL) te starten en in de loop van het komende jaar te bekijken hoe deze evolueert.
De toepassing zelf is ontwikkeld door Hugo Havermans die zelf op de technische dienst in Lille werkt. Zij gebruiken de toepassing al een 4-tal jaren met zeer goede resultaten.
Ik zou Hugo willen bedanken voor zijn uitgebreide uitleg en hulp.
"If at first you don't succeed, call it version 1.0"
|
|
#8 —
16/10/2008 11:23
Voor dit alles gebruiken wij in het ocmw hasselt Planon.
|