Onbekende Gebruiker
|
#1 —
21/11/2003 11:24
Zoals elk bestuur vermelden wij op elke brief de contactgegevens van de ambtenaar die het dossier beheert. Momenteel gebruikt elke medewerker zijn/haar eigen MS Wordsjablonen waarop die gegevens vooraf ingevuld zijn. Met als gevolg dat elke aanpassing aan een sjabloon bij iedereen individueel moet uitgevoerd worden.
Ik zou liever de contactgegevens automatisch in het sjabloon laten invullen met gegevens die op basis van de pc-gebruiker kunnen gegenereerd worden. We houden van elk sjabloon dan nog maar één exemplaar op de server zodat wijzigingen veel eenvoudiger kunnen aangebracht worden.
Wie heeft hier een mooie oplossing voor?
|
Onbekende Gebruiker
|
#2 —
27/11/2003 14:26
Marc,
Je kan dit doen zonder een letter te programmeren. Wij creëren (automatisch) bij het aanmaken van een nieuwe user een subfolder onder de persoonlijke map van die gebruiker met daarin een aantal word-documentjes met VASTE namen (belangrijk), waarin de verschillende persoonlijke gegevens worden getypt. Op die manier kan een gebruiker bv. zelf zijn telefoonnummer/functie wijzigen als dit nodig is.
Wij gebruiken één gemeenschappelijk sjabloon, waarin we met een opgenomen macro op bepaalde posities de betreffende bestanden invoegen.
Als je de volledige procedure moet weten, geef me dan maar een seintje op patrick.marien@brasschaat.be
Groetjes
|
Onbekende Gebruiker
|
#3 —
29/11/2003 16:09
Kristof,
Hier mijn contactgegevens:
Marc van Daele
informatieambtenaar
gemeente Aartselaar
tel.: 03 870 16 91
marc.van.daele@publilink.be
Beste groeten,
Marc
|