Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Waarom is er zo weinig support voor Microsoft-licenties?

Auteur Bericht
Louis Descheemaecker V-ICT-OR Lid
Posts
12
Organisaties
V-ICT-OR vzw, VlaVirGem en VlaVirGem Demo
#1 — 12/08/2019 14:16
Of waar vind ik dergelijke support?
 
Louis Descheemaecker V-ICT-OR Lid
Posts
12
Organisaties
V-ICT-OR vzw, VlaVirGem en VlaVirGem Demo
#2 — 12/08/2019 14:18 Antwoord
(antwoord van Microsoft zelf)
Bij het aankopen van Microsoft-licenties zijn er volgende gratis support systemen ter beschikking:
- FastTrack: naargelang het aantal licenties, krijgt u toegang tot resources die technische, alsook change management support verlenen.
- Microsoft365 admin portal: chat, email of telefonische support op vragen die de Office 365 Assistant (= chat bot) niet kan beantwoorden.
- Microsoft365 Tech Community: klanten en gebruikers van Microsoft 365 delen hierop hun ervaringen, best practices …
- Microsoft 365 Support Forums: zowel Office-, Azure- als Windows-vragen worden hier door Microsoft en community members beantwoord.
 
Verder bestaat er internesupportsystemen (betalend), die naast reactieve support sterk inzet op proactieve services:
- Premier support: dit is de in-house service afdeling van Microsoft
 
Microsoft werkt ook met een breed partnerkanaal dat support verleent en complementaire services, apps, enz. aanbiedt.