Tweedaagse basisopleiding voor iedereen die wil starten met LB365. De inhoud en het tempo van de training is afgestemd op eindgebruikers en mensen die eindgebruikers zelf willen opleiden. Ook voor ICT-verantwoordelijken is deze opleiding een aanrader alvorens de technische trainingen te volgen. Tijdens de opleiding wordt er tijdens de eerste dag uitgebreid ingegaan op de basisfunctionaliteit van het platform waarop LB365 is gebouwd, namelijk “Dynamics 365 for Customer Service”. Hierbij leren deelnemers hoe te navigeren en zoeken in Dynamics 365 en hoe je met lijsten, weergaven, formulieren en dashboards moet werken. Er wordt uitgebreid ingegaan hoe het zogenaamde CCSP-model uitgewerkt werd in LB365, en hoe je met concepten zoals organisaties, hoedanigheden, contacten, personen en adressen omgaat. In de tweede dag wordt vooral gewerkt met de verschillende modules, namelijk klachten, meldingen, postregistratie, vergaderbeheer en portaal.
Train de trainer DAG 1 op 24 oktober 2019
Raadzaal Brasschaat
Train de trainer DAG 2 op 25 oktober 2019
Raadzaal Brasschaat