In tijden van COVID-19 zien we liever nergens lange wachtrijen ontstaan. Nu de containerparken terug open zijn, gaan we massaal ons afval weg brengen.
Lange wachtrijen zal overal ontstaan eens we onze normale routine terug opnemen. Wil je weten hoe je dit anders kan aanpakken? Volg onze webinar op donderdag 16 april om 14u.
Bruno Sermon en Dries Piot van Qmatic vertellen meer over hun oplossing “Mobiel Ticket”. Dit is een oplossing ter ondersteuning van het heropstarten van de diensten aan de burger, met respect voor de opgelegde Covid-19 maatregelen.
Met de mobiel ticket oplossing van Qmatic kan je gemakkelijk en veilig de klanten in wachtrijen plaatsen zonder fysiek contact. Bovendien kan de burger op een veilige afstand van elkaar blijven en wachten. Concreet komt de burger in een virtuele wachtrij terecht en blijft hij/zij in de wagen tot het zijn/haar beurt is. De implementatie kan in bijna geen tijd.
(enkel voor leden)
Herbekijk het webinar hier! | Lees de Q&A | Bekijk de presentatie |
Bruno Sermon & Dries Piot | Qmatic