Hoe een overtuigende tekst je op weg zet naar meer respons
Brochures, webteksten, verkoopsbrieven, vergaderverslagen, ... zo verschillend maar toch: een heldere en overtuigende schrijfstijl loopt als een rode draad door elk medium. Online of offline? Een sterke tekst, die zegt waar het op staat en overtuigend is naar zijn doelgroep. Daar houden we van! Maar een goede tekst schrijven, is makkelijker gezegd dan geschreven. Het vraagt veel inspanning, tijd en … enkele essentiële technieken.
Ontbreekt het je net aan een redactionele houvast? Praktische schrijftips ? Of verspil je gewoon kostbare tijd achter het witte blad? In de training Werve(le)nd Schrijven ontdekt u 9 cruciale basistechnieken die u nodig hebt om vanuit een sterke tekst meer omzet te creëren.
Filip Hubin, communicatieverantwoordelijke Agentschap Natuur en Bos:
"De training Werve(le)nd Schrijven gaat recht naar de essentie van een goeie tekst. Helder opgebouwd, gefocust op eigen teksten, interactief én met humor en passie gebracht. Na een gevarieerde en boeiende trainingsdag heb ik echt goesting in taal. Een absolute aanrader!"
Bavo Van Landeghem is een gepassioneerd trainer-copywriter op seminaries, workshops of in-company. Het klappen van de zweep leerde hij in de sales- en marketingafdeling bij Microsoft, de knepen van het vak ontdekte hij tijdens zijn 10-jarige activiteit als professioneel copywriter. Hij is auteur van de syllabus “Copywriters schrijven niet. Ze vertellen.” Als copywriter combineert hij the sky van een opleiding communicatiewetenschappen met the limits van een taalkundige. Zaakvoerder van het copywritingbureau www.scriptorij.be.
Gebruik in het opmerkingenveld de code VICTOR LID om van 10% korting te genieten als lid van V-ICT-OR.
Nog geen lid? Klik hier snel verder
Werve(le)nd schrijven
Prijsgroep | Prijs |
---|---|
Standaard | € 345 |
Effectief Lid V-ICT-OR | € 310 |
Effectief Lid V-ICT-OR (groepsabonnement) | € 310 |