IT-service management - ITIL® v3 voor openbare besturen

09/11/2009     Ongecategoriseerd     Site Administrator     3257     0

Wist u dat IT Service management zijn oorsprong kende bij Britse overheid en dit ten gevolge van de stijgende IT afhankelijkheid bij het implementeren van overheidsprocessen en -services?


Door het implementeren van de ITIL processen slagen (lokale) overheden erin hun IT-diensten optimaal af te stemmen op het dienstenaanbod die zij aan hun eindklanten, de burgers, wensen aan te bieden. Klantentevredenheid en kostenvermindering zijn door het optimaal inzetten van de middelen het dankbare gevolg. e kracht van ITIL situeert zich in zijn onmiddellijke praktische inzetbaarheid. Zowel federale als lokale overheden kunnen de kwaliteit van hun Service Management standaardiseren. Door deze standaardisatie slagen (lokale) besturen erin om nauwer en sneller in te spelen op de noden van de burger en dit door sneller wijzigingen in de IT-diensten op een professionele manier te implementeren.


V-ICT-OR vzw organiseert i.s.m Escala nog twee ITIL-opleidingen. Tijdens deze opleiding krijgt u een duidelijk inzicht wat ITIL® - service management is, wat de voordelen zijn voor uw ICT-afdeling en bijgevolg voor de hele organisatie. Tevens leert u hoe ITIL® v3 op een realistische manier kan geïmplementeerd wordt.

Hebt u, als ICT manager, interesse om op een praktijkgerichte manier kennis te maken met ITIL dan is deze opleiding zeker iets voor U!

De trainer: Joost Bertrem, certified ITIL® V3 Expert, CobiT Certified professional, ISO 20000 Certified Consultant

 

Schrijf je meteen in:

- de opleiding in Kortijk op 2, 3 en 4 december 2009

- de opleiding in Kontich op 9, 10 en 11 december 2009

Als lid van V-ICT-OR krijgt u natuurlijk ook nu hier weer een korting.

 

Bekijk ook de andere opleidingen in onze kalender.

Deel deze post:

Reacties (0)

Een reactie toevoegen:

Log in om een reactie te plaatsen, of klik hier om u te registreren!