Digitale bouwaanvraag - hoe richt ik mijn werkplek in?

21/01/2014     Algemeen nieuws         3042     0

Het project digitale bouwaanvraag (kortweg 'DBA') wil de informatie-uitwisseling tussen alle mogelijke actoren bij het bouwaanvraagproces digitaliseren en stroomlijnen. Van de aanvraag (burger / architect / onderneming) tot en met de statistische verwerking van de verschillende gegevens en de eventuele uitvoering van de werken. Hierbij wordt vertrokken vanuit beschikbare authentieke databronnen, aangevuld met data gegenereerd door de verschillende processen. 

Besturen bereiden intussen ook hun werkplekken voor op deze nieuwe ontwikkeling. De Stad Antwerpen is er helemaal klaar voor, schetst Davy Van Deun, ICT verantwoordelijke van de dienst Stadsontwikkeling. "Graag delen we ervaring die we opbouwen met onze collega's", aldus Van Deun.

De volledige hardwareopstelling kan je hier terugvinden: 

hardware opstelling DBA Stad Antwerpen

 

Deel deze post:

Reacties (0)

Een reactie toevoegen:

Log in om een reactie te plaatsen, of klik hier om u te registreren!