Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Verslag werkgroep AV systeem in een raadszaal

02/11/2018

De eerste bijeenkomst van de werkgroep voor het opstellen van een gezamenlijk bestek voor de aankoop van een AV systeem heeft inmiddels plaatsgevonden.

Met een mooie groep besturen zijn gezamenlijk de functionaliteiten bepaald voor een opnamesysteem van de raadsvergaderingen.

Vele variabelen zijn de revue gepasseerd zoals inzetbaarheid van een systeem in multifunctionele ruimten, de kwaliteit van het geluid, het splitsen van de opnames op agendapunten, inzoomen op sprekers tijdens discussies, enz...

Na de bijeenkomst is afgesproken dat het bestek nu voor half november wordt gefinaliseerd en daarna door alle belangstellende besturen nog eens wordt gecorrigeerd.

Vervolgens wordt gekeken welke besturen geïnteresseerd zijn in een gezamenlijke aankoopopdracht, zodat niet ieder bestuur zelf de specificaties en onderhandeling voor zich moet gaan doen. Samen werken loont en dat bleek tijdens de eerste bijeenkomst al, waar de nodige aanvullende functionaliteiten door de besturen gezamenlijk werden opgelijst.

Meer info over de werkgroep vindt u hier