Werkgroep mid-office op dinsdag 22 maart 2016 (voormiddag)

26/02/2016     Algemeen nieuws en Goede Praktijk         748     0

Eerder deze maand lanceerden we al een eerste oproep om u uit te nodigen voor een werkgroep rond het thema 'mid-office'. De eerste bijeenkomst van deze werkgroep gaat door op dinsdag 2 maart 2016 (10u - 12u) in de kantoren van V-ICT-OR, te Lokeren. Volgende punten staan op de agenda.

1. Conceptueel kader van het begrip 'mid-office': wat begrijpt u / uw bestuur onder de term mid-office? Wat zijn de behoeften en verwachtingen vanuit uw bestuur?

2. Stand van zaken: welke initiatieven zijn er binnen bestuur al genomen? Wat is uw aanpak? Hoe kunnen wij u verder ondersteunen vanuit V-ICT-OR?

3. Ervaringen uitwisselen en afspraken voor vervolgtraject

Wenst u vanuit uw bestuur alsnog deel te nemen aan deze werkgroep? Contacteer Jolien Dewaele en / of Johan Van der Waal om uw deelname te bevestigen.

 

Deel deze post:

Reacties (0)

Een reactie toevoegen:

Log in om een reactie te plaatsen, of klik hier om u te registreren!