Digitale Dienstverlening … een kans om de arbeidstijden van medewerkers te verbeteren?

19/04/2016     ShoptIT     Valérie Hillewaere     615     0

De burger verwacht een snelle en efficiënte dienstverlening die steeds meer digitaliseert. Anderzijds blijft de combinatie van werk en privé voor uw medewerkers een grote uitdaging. 

De digitalisering van de dienstverlening kan een hefboom zijn om een beter antwoord te bieden op de vraag naar flexibiliteit in werkuren. Dank zij digitale dienstverlening is de aanwezigheid van de medewerker immers minder aan openingsuren gebonden.

Hoe kan een modern personeelsbeleid hierop inspelen? Via welke tools blijft de personeelsdienst zich hebben op de arbeidstijden van de medewerkers? En via welke tools kan u blijven waken over het efficiënt inzetten van de resources die steeds schaarser worden?

Shopt IT 2016 focust dit jaar op "Durven met digITale dienstverlening.. Leren van elkaar in 32 praktijkvoorbeelden!" 
Kom dus op donderdag 12 mei naar het ICC Gent en laat je inspireren door talloze best cases!

Deel deze post:

Reacties (0)

Een reactie toevoegen:

Log in om een reactie te plaatsen, of klik hier om u te registreren!